T'interessa

Notícia a TV Mediterraneo de la Trobada de Pilota a l'Escola de Massalfassar

Objectiu generals

• Ensenyar a l'alumnat l'esport nacional dels valencians.

• Transmetre al professorat dels centres educatius les possibilitats educatives, socials i culturals de la pilota valenciana.

Objectius específics

• Transferir de forma real la pilota valenciana a les escoles.

• Crear una vinculació real entre els centres educatius, els ajuntaments i els clubs de Pilota Valenciana.

• Possibilitar que l'alumnat conega tècnics federatius i jugadors de pilota valenciana de reconeguda carrera professional.

• Possibilitar que el professorat d'EF i el seu alumnat coneguen els membres del club del municipi, especialment, els monitors de l'escola de pilota.

• Preparar el professorat d'EF per poder dur a terme la sessió de Pilota a l'Escola en les condicions necessàries d'èxit.

• Practicar aquest esport mentre es gaudeix de la companyia i convivència amb els iguals .