T'interessa

Notícia a TV Mediterraneo de la Trobada de Pilota a l'Escola de Massalfassar

Inscripcions

Totes les peticions seran gravades per ordre d'inscripció.

ELS CENTRES QUE DESITGEN PARTICIPAR EN LA MODALITAT DE PRIMÀRIA

El termini d'inscripció finalitza el 20/10/2023 a les 23.59.

La Federació de Pilota Valenciana comunicarà amb un primer correu electrònic la recepció de la sol·licitud, d'aquesta manera els centres en tindran confirmació per escrit. Posteriorment, es baremaran les sol·licituds i es comunicarà als interessats, per mitjà d'un segon correu electrònic, si han sigut admesos o estan en llista d'espera.

Els admesos, més endavant (entre 15 i 20 dies d'antelació de celebrar-se la sessió presencial), rebran un correu electrònic comunicant-li el dia i hora en què el Tècnic i el Jugador es desplaçaran fins al Centre Educatiu. El correu electrònic requerirà un altre per part del responsable que confirme la seua recepció.

Només seran vàlides les sol·licituds presentades per via telemàtica en el portal web:

ELS CENTRES QUE DESITGEN PARTICIPAR EN LA MODALITAT DE SECUNDÀRIA

ELS CENTRES QUE DESITGEN PARTICIPAR EN LA MODALITAT DE FORMACIÓ PROFESSIONAL

El termini d'inscripció ha finalitzat

La comunicació sobre el dia de la reunió es farà via correu electrònic i mitjançant el telèfon.

Per a qualsevol dubte o aclariment, podeu trucar al:
627 56 12 19 o 96 192 20 09
O bé, escriure un correu electrònic a:
info@pilotaescola.es

Recorda

CENTRES DE PRIMÀRIA

• Inscripció realitzada per via telemàtica: https://pilotaescola.gva.es/es/formulari-primaria1
  • Notificació per correu electrònic amb la confirmació de la inscripció del Centre al Programa.
  • Notificació per correu electrònic amb la llista de Centres admesos i en reserva.
  • Notificació per correu electrònic del dia de la visita del Tècnic i Jugador al Centre. Caldrà confirmar la recepció.

CENTRES DE SECUNDÀRIA

• Inscripció realitzada per via telemàtica: https://pilotaescola.gva.es/es/formulari-inscripcio-secundaria
  • Comunicació per correu electrònic de la seu i els enfrontaments corresponents a cada fase.

CENTRES DE FP

• Inscripció realitzada per via telemàtica: https://pilotaescola.gva.es/es/formulari-inscripcio-FP

Quin cost té la participació en el Programa 'Pilota a l'Escola'?

El Programa 'Pilota a l'Escola' està totalment subvencionat per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

Els centres educatius reben un lot de material bàsic de Pilota Valenciana per poder continuar l'activitat en les altres etapes i nivells educatius del centre.

Tots aquells Centres de primària que presenten un certificat del Secretari, amb el vist i plau del Director, a la Federació de Pilota, indicant que el nombre d'alumnes matriculats en 4t de primària és superior a 50 alumnes, comptaran amb la presència de dos Jugadors, a més del Tècnic, per realitzar l'activitat.