T'interessa

Notícia a TV Mediterraneo de la Trobada de Pilota a l'Escola de Massalfassar

Qui participa?

Poden participar-hi tots els centres educatius, públics i privats, del territori valencià.

Respecte a l'alumnat a qui va dirigit, s'ha acordat entre la Federació de Pilota Valenciana i la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport que coincidisca amb el 4t curs de primària.

En aquesta edició s'ha creat una nova modalitat de participació dirigida als alumnes de 1r d'ESO.

Seran acceptats tots els centres que realitzen correctament la inscripció dins del termini estipulat.

Visualització de contingut web

El programa 'Pilota a l'Escola' finalitza amb l'activitat als centres educatius?

Dependrà de la voluntat del centre, però la intenció és que després de la sessió amb el tècnic i el jugador, es continuen realitzant sessions i/o les activitats extraescolars que proposen la Conselleria i la FPV, com poden ser:

- Una visita al trinquet de Pelayo, situat al centre de la ciutat de València, considerat la catedral de l'escala i corda. Els alumnes podran utilitzar la instal·lació, a més de rebre una sessió formativa.

- Una visita al Museu de la Pilota de Genovés, que consisteix en una visita guiada pel museu, amb suport audiovisual, i pel trinquet de Genovés i pel trinquet de pilota grossa adjunts a aquest.

En finalitzar totes les sessions de Pilota a l'Escola, es realitzen les jornades de cloenda en una seu amb instal·lacions específiques de pilota i oficials.

Visualització de contingut web

Què haig de preparar abans de la sessió amb el Tècnic de la Federació i el Jugador Professional per fer l'activitat?

En primera instància, aquesta sessió hauria de servir per concloure la Unitat Didàctica de Pilota que s'ha dut a terme prèviament. A més, complementar totes aquelles activitats que s'ha desenvolupat al voltant d'aquesta temàtica,

El mateix dia de la sessió, l'alumnat haurà de tindre guants de protecció i una pilota de paper. També l'entrevista preparada que li faran al jugador professional.