T'interessa

Notícia a TV Mediterraneo de la Trobada de Pilota a l'Escola de Massalfassar

Inscripcions

Només seran vàlides les sol·licituds presentades per via telemàtica al portal web:

El període de preinscripció es tancarà el 15 d'octubre 2017 a les 23:59.

Totes les peticions seran enregistrades pel seu ordre d'inscripció.

La Federació de Pilota comunicarà amb un primer un correu electrònic la recepció d'aquesta sol·licitud, d'aquesta manera els centres tindran confirmació per escrit de la recepció. Posteriorment, es baremaran les sol·licituds i es comunicarà als Centres per mitjà d'un altre correu electrònic si han sigut admesos o estan a l'espera de la renúncia d'algun centre admés. .

Aquells que han sigut admesos, més endavant (entre 15 o 20 dies abans de celebrar-se la sessió presencial), rebran un correu electrònic comunicant-li el dia i hora en què el Tècnic i el Jugador es desplaçaran fins al Centre Educatiu. El correu electrònic requerirà un altre que confirme la recepció.

Recorda

• Inscripció realitzarà per via telemàtica: http://www.pilotaescola.gva.es
  • Notificació per correu electrònic amb la confirmació de la inscripció del Centre al Programa.
  • Notificació per correu electrònic amb la llista de Centres admesos i en reserva.
  • Notificació per correu electrònic del dia de la visita del Tècnic i Jugador al Centre. Caldrà confirmar la recepció.

Visualització de contingut web

Quin cost té la participació en el Programa 'Pilota a l'Escola'?

El Programa 'Pilota a l'Escola' està totalment subvencionat per la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Els centres educatius reben un lot de material bàsic de Pilota Valenciana per poder continuar l'activitat en les altres etapes i nivells educatius del centre.

Tots aquells Centres que presenten un certificat del Secretari, amb el vist i plau del Director, a la Federació de Pilota, indicant que el nombre d'alumnes matriculats en 4t de primària és superior a 50 alumnes, comptaran amb la presència de dos Jugadors, a més del Tècnic, per realitzar l'activitat.